Guess me who ?

2/09/2013 01:45:00 pm



 Assalamualaikum . The days becoming hectic all the times . Cuti ni tak leh relax langsung . Homework banyak . Buku pon kena baca . Minggu depan exam bio . Stress ngan physics dan chemistry . Aku tak tau kenapa aku x minat . Bio mungkin sebab aku memang minat nk jadi doktor since childhood. Addmath seem not so complicated by now . Novel yang Fakhrul bagi pon tak baca gi . Aku malas lar bab-bab membaca nih . -.-"

Nak cerita sikit pasal seseorang . Tak layak digelar orang ! Dan ia bukanlah manusia ! Ia laknatullah ! Entry ini dibawah tajuk "Guess me who" *sambil buh kemenyan kt firewoods* Macam Are You Afraid of the Dark pulak . haha


His words :
I`ve work.My work is not so complicated and I love my work.
    You know why?



I’m with plesure boleh control anybody that I want.Bila aku suruh,mesti depa buat.Depa ni macam zombie dah aku rasa.hahaha (evil laugh).




Bila jumpa gurl yg pakai scarf ,I`ll tell her:"Bukalah scarf  hang tu.Lagipun rambut kau cantik,panjang mengurai mcm Kareena Kapoor lar katakan.Rugilah kalau hang tak show it off ,kan?"
Then, the girl will open her hijab.Bukan susah sgt pon,kan?

 


Bila aku nampak couple nk g date ja,aku akan cakap pada pada balak tu : "Jomlar bawak awek hang  ke tempat yg sunyi,kan lebih tenang untuk korang berdua berbual n bermesra.Kat sini agak crowd lar,tak selesalah kan?Jomlar.So, the couple tu akan follow ja apa yang aku cakap kat depa..ee,seronoknya!Aku dah buat diorang terjebak dlm maksiat.Kalau kena tangkap basah pon,ada aku kesah?Aku bukan basah pon.Lagipun,ahli pencegah maksiat tu bukan nampak aku pon.
Hubungan yang halal dan diredhoi membawa ke syurga :)


My World Animasi Muslim, my world animasi muslim animasi muslim




But, still have unsatisfactory right here ! .Orang ni memang ~bikin aku panas ~.Bila aku suruh mereka ponteng solat,tak layan  pulak.Buat nothing ja .Sakit hati aku.Hampa rasa ka?tak kan?
Bila aku suruh diorang pergi lepak ngan kwn-kwn,diorang wat ~do know~ je.Malahan depa gi masjid ngan mak bapak depa pulak.Melawan sunggoh!


Sesungguhnya Dialah yang layak untuk disembah.





Tambah-tambah masa waktu azan,lagi susah aku nk kacau diorang.Kenapa aku susah kacau depa ?
sebab masa tu aku panas sgt.Bukan rasa mcm org berjemur nk dapat kulit tanned tu.Nie panas tahap gaban.Hampa takkan rasa.Kalau nak rasa,ikut apa yg aku suruh,nanti kita rasa sama2.Mesti best!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZrnnBSwoKUEFBnL34DhyphenhyphenJJpMdQD_IG4M40hDxLWvPjGxypENvjRAekKg45o6sLGVKadfjPsE-Q7GjcvHe_WrNmQ5knnzjtN_5MvCJIas5BisBFEH-568UYXp43yUOUkGShzoO4C9W3yuu/s320/Neraka+16.png
Nak dok neraka ?


p/s:Macam kenal ja kan this character ? Nak teros ikut dia ? Nak masuk neraka dengan dia ? Tak nak dapat mardhatillah ? Tak mau masuk jannatul firdaus,bersama rasulnya,sahabat,habaib dan as-solihun ? ALLAH knows you better ! Make a change into yourself ! Stop being an ugly donkey that just can follow what the desires and syaitan laknatullah demand ! Sama-sama berhijrah dari kejahilan . Jangan berada di takuk yang lama . Hayya ila maghfirallah !










nak yang mana ?




You Might Also Like

4 comments

  1. Anonymous4:52 pm

    apesal sama tajuk dan isi lebih kurang dgn entry anda di blog satu lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg mana ? ingat tak dak org tau blog tu . -.-" tu update balik . biasa bukak ka ? jumpa kt mana ?

      Delete
  2. Anonymous2:31 pm

    jumpak dkt internet

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang lar jumpa kt internet -_-" mcm mana leh jumpa ?

      Delete

Everything Happen For A reason