Boring ~

12/09/2012 06:18:00 pm



Assalamualaikum .

Dah lama aku tak update blog. Cuti ni sangatlah boring . Kerja aku Cuma tidoq, tengok tv ,mengadap laptop,baca novel(tu pon terpaksa sebab boring sangat) .Aku baru habis baca “kasih antara kita” nukilan Aleya Aneesa. Walaupun aku amik masa yang lama untuk perabih novel adik aku  nih,tapi best gak lar . Kawan aku kata , aku mengeja bukan baca. Tu yang lambat habeh . Aku nak hayati lar ! Hang tau pa :P . Dah habeh baca saja lar search novel nih . Terbaca kat kat blog yang novel ni telah diadaptasi menjadi sebuah drama kat slot Akasia Tv3 “Cinta untuk Emelda “  Mac yang lalu . Macam mana aku boleh tak tau ?  =.=” Tapi cita tu tukar sikit . Macam tak best ja .

 

 

 

Cuti ni memang aku merapu banyak . Kot lar nak buat revision untuk taon depan ,ni tak . Nak wat camna,dah aku memang bukan species “bookworm” . Haritu aku cadang nak pi pondok . Kawan-kawan aku semua dah memang sampai kat sana . Aku pack dah barang nk p . Iron dah jubah-jubah yang nak pakai,lipat dah segala baju . Pack dah lam trolley case tu ,mai-mai ustaz tu mesej mak aku kata dah penuh . Arghh ! Sedih gila . Mungkin sebab aku dah lewat 3 minggu . Salah aku jugak . 

Bukan rezeki aku kowt . Mungkin aku leh p taun depan . Semua yang terjadi ada hikmahnya . Think positively ! :)  Minggu depan aku kena pi kem . Mak aku suruh . Tak minat sungguh nk pi kem2 nih . Bkan ada apa pon . Perabih duit ja. Tambah-tambah kalau depa buat Malam Muhasabah.Meluat gila ! Kalau yang nk berubah tak pa lar . Masalahnya,yang hipokrit tu ! Berlakon semata-mata . Buat-buat nangis konon. Masa orang nangis,aku tidoq :P .Tahun lepas aku pi kem gak,serious kem tu tak best. Geng ngan budak sekolah rendah. Tak best ! Nak sembang pa pon tak tau. Yang aku tak paham,tak lawak pon depa gelak =.= Aneh ! Yang minggu depan, geng ngan form 3 keatas . Kawan aku kata cam best . InsyaAllah ,bes lar kowt .

Harap pi kem nih, boleh lar tambah ilmu jugak . Kawan pon bertambah . Daripada aku buang masa kat umah, baik pi kem . Kebelakangan nih,post aq agak merapu . Mungkin tak dak idea nak post pasal ukhrawi .Bagi tajuk, tau lar nak olah :)

p/s:mingu lepas pi Terengganu. Semalam baru balik dari Kelantan . Shopping saja . hahaha

 

 


You Might Also Like

16 comments

  1. Anonymous11:23 pm

    oh pi kem ea? tahniah! laki pun shopping ka? hai la kawan aku sorang ney~

    ReplyDelete
    Replies
    1. shopping arr . bukan selalu nk perabeh duet mak ayah aku . Lagipon,bnyk jersi kt situ. Walaupon artificial products,janji ada cop jenama . hahaa .Kesian pulak tgk depa tak dak org beli . Aku pon beli arr . Ni sapa ? cara type cam girl .

      Delete
  2. Anonymous2:17 pm

    haha biarlah rahsia =P tapi girl la

    ReplyDelete
    Replies
    1. kantoi dah ! hg jantan . budak asrama ! aku kenai hg :P len kali buh nama . jgn anonymous sgtlar ~

      Delete
  3. Anonymous12:05 am

    hows your result?

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:02 pm

    tambah bahasa iban kah?

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:15 am

    haha sejak bila bahasa jawa jadi bahasa rasmi nih? aneh aneh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak Tan Sri Dr.Prof Emmeritus Shahrul Rizal amik :P
      Kabare ,pak <---- yang ni ja yang aku tau bahasa jawa . Macam mana leh dapat A ? -.-"

      Delete
  6. Anonymous3:03 pm

    ooh.. Tan Sri Dr. Prof tu harapan ang ka? aku doa ang berjaya dapat!

    ReplyDelete
  7. Jangan lupa "Emmeritus" . Cita2 dari sklh rendah g nih ! haha . Ameen .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous12:20 am

      amik la kat ang. tamau kacau pangkat ang yang panjang berjela tuh. hah, amin~

      Delete
    2. Ouh ,thanks atas sokongan . Anda memang kawan yang baik . Walaupon aku tak tau hg sapa . -.-"

      Delete
  8. Anonymous2:43 pm

    haha aku bukan kawan ang pun ang tak kenai pun aku sapa. haha aku memang suka caqi pasai ngan orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang pernah cakap ngan aku kan ? comment tu kira cam cakap arrr . kawan aku lar tuh . even tak x kenai :)

      Delete

Everything Happen For A reason