Pmr likes Smoothies

12/21/2012 01:01:00 am




Assalamualaikum .
  
Result Pmr dah keluar !!! Aku ntah lah . Mcm tak leh terima ja apa yang aku dapat . Tapi ,dah try belajar untuk redho dengan ketentuan-Nya . Mungkin perit ,tapi insyaAllah berjaya . Malam sebelum keluar result,aku dah macam cacing kena buat barbeque , dok tak diam . Tetiba idea banyak nak update status  kat fb ngan twitter .Myspace,Tagged tdah lama x jenguk . Friendster pon sbab nak main COG ja . Malam tu jugak lar berpusu-pusu inbox message masuk . Yang paling tak tahan,time tengah solat,message bunyi .Berderet-deret . Dah lar lagu Beast . Habeh tumpuan lari bertempiaran . Habes-habes solat check2 8 msg . Antara yang hantar msg Hakim,Hanafi,Hazim,Aliff,Akmal .Tak larat nak list . Ramai gila soalan sama ja pon . Yang Hanafi paling tak tahan .Tukar nombor tak gtau . Pastu ngaku ex aku pulak ? Tudia ! Syahirah mana lak nih ? Ex aku bukan Shahirah . Saraswaty lar :P

Target aku nak tackle Ainul Mardhiah pulak :)

“Salam. Esok pakai baju pa ? Tee leh tak ? Baju batik ?”

“Ish . Ka aku dah gtau kat fb apa yang ustaz Izzat gtau . Senang-senang hang pakai skirt lar .Jangan seksi sgt . Tara paha dah lar . Bulu kaki cover sikit :P”

“Haha . Hang takot tak ?”

“Tidak tak takot. Tapi hg dah tanya,takot pulak” -.-“

Aku tidor lewat sebab layan msg depa lar . Bkan reti nk on9 .Perabih credit aku ja . Pagi Rabu tu bangun tidor, tak piker pon pasal result . Mak cakap pi tengahari sebab abah keluar.Kereta mak aku lupa nak servis . Kacau ! Untung abah aku balik awal . Dok lam kereta , ketaq teroih ! Msg segala message masuk inbox . Mai-mai Yus call kata aku tak dapat 9 A . Teros gtau  mak ngan abah lam kereta . Bergetar suara cakap . Rasa cam …. Ntah lar . Harap sangat 8 A pon jadi . Alip msg 8A 1B .  Mak aku nangis sebab syukur . Aku bukan boleh tgk mak aku nangis . Dalam hati,”aku dah besar ,tak leh nangis dah .”Alhamdulillah . B apa? BI .
Pi sekolah Aman cakap :

“Weyh, chak –on . Apa dah jadi nih ? Dalam kelas speaking london sakan . Hlovate hg mana ?”

Lembu betoi ! Nak babit Hlovate jugak. -,-

“Tau lar hg cekang pon ,Aman . Haha . Apa yang B ?“

“Khb . haha .Hg tak leh jadi bussinesse man cam ayah hg .Tidak,lingkup ! haha”

Tak sama pon ngan Ashraff kelas aku -,-"


Tapi,result tu buat aku rasa cam sedih,tak leh terima,sebal,marah,geram . Tapi takleh rasa gutu. Sesungguhnya Allah sebaik-baik penentu =) Amin pon perasaan yang sama ngan aku .Kami memang dari UPSR BI tu B. Rasa-rasa kita ni adik beradik senasib kan ? Tapi,aku tetap p.cik hg :P . Masa pi amek dok lam dewan , ramai cikgu panggil aku . Terasa cam budak hot pulak . haha .Yang paling membanggakan Cikgu zurah dari jauh panggil aku nak tanya . Kembang gila ! :3 Mula-mula Cikgu Sharifah, pastu semua mai tanya . Kembang sekaki . 

Sabar itu Indah :)


Terima kaseh kepada semua guru yang mengajar saya sampai mengetahui . Thanks parents yang sentiasa menyokong dan member sokongan dannn duit . haha Toche kepada kawan-kawan yang ajar ketika otak ni tengah bengong dan member semangat ketika aku jatuh :) Sayang Semua . Muahhhh ! Haha

Aku sayang sekolah nih . Orang semua tanya nk pindah mana ? I say "No! Maahad Best !


Tapi tak tau kata-kata tu jadi kenyataan ka tidak :'(


You Might Also Like

7 comments

  1. Pmr likes smoothies sbab nak makan mula2 sejuk gigi,pastu rasa sedap ja . Tapi aku tak rasa cam tu pon :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:28 am

    AO maahad dgn AO Versus jauh beza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha . AO maahad lain dari yang lain . :P

      Delete
  3. best post ever!!!!!! nama aku ada, Alhamdulillah :)

    ReplyDelete

Everything Happen For A reason